FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
...............
Senast redigerad av jonthee den 2010-06-04 klockan 08:37 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Toppdomäner? Du säljer väl ändå inte några TLDer...
11 dagar skulle jag inte räkna som "ingen som helst brådska", men det är nog bara jag =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Bör kanske nämnas att domänerna inklusive sajt tidigare varit utannonserade:
http://www.wn.se/t1041913.html Självfallet kan man, om man är det minsta insatt i branschen, ha en rad frågor även när det gäller enbart domäner... Du sätter ett startbud. Alltså är det en auktion men du har inte satt något slutdatum?
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
.....................
Senast redigerad av jonthee den 2010-06-04 klockan 08:37 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Betalar du överlåtelseavgiften?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ara, ganska onödig fråga och det vet du ![]() Tycker ni plågar denna kille nu också, efter hans tidigare försäljningstrådar ... låt han vara och hans försäljningstråd ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack så mycket Terabyte, uppskattar det! =D
PS, .nu-domänen kanske inte är så intressant för de flesta ändå (vet ej varför jag registrerade den), så den domänen kan man som köpare avsäga sig vid intresse, jag kommer givetvis inte driva någon verksamhet på domänen osv utan jag kan fortsätta länka den till .se, .com. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
...................
Senast redigerad av jonthee den 2010-06-04 klockan 08:38 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är riktigt nära att det blir städat i den här tråden. Relevanta frågor och bud är välkomna. Resten hör inte hemma i en försäljningstråd. Killen gjorde fel på första försöket och har bättrat sig och försöker få till en mer seriös försäljning.
Respektera försäljningen, tack.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
.....................
Senast redigerad av jonthee den 2010-06-04 klockan 08:38 |
||