Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Moneybooker och Swedbank?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-05-14, 22:41 #1
El bueno El bueno är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2006
Medlem

Standard Moneybooker och Swedbank?

Kan använda Moneybookers som betalningslösning och koppla till ett Swedbankkort? Jag såg nämligen att de endast hade samarbete med Nordea, men det kanske fungerar ändå med andra banker.

Någon med erfarenhet?
El bueno är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-05-15, 11:45 #2
allstars allstars är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2006
allstars allstars är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2006
man borde kunna använda alla VISA och Mastercard, åtminstone de inhemska (vet att payson har problem med utländska VISA och MCkort). Är det inte direktbetalning med Nordea de kör? Torde inte vara problem med just swedbankkort. endast uttagkort vet jag inte alls om det fungerar, tror inte det, men de flesta har väl ändå VISA eller MC på sitt bankkort
allstars är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-05-17, 09:48 #3
dstrombe dstrombe är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2009
dstrombe dstrombe är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2009
El bueno, vet inte riktigt vad du menar med att koppla med Moneybookers. Menar du eWalletfunktionen eller som en betalfunktion?

Om det gäller betalningar eller påfyllningar av eWallet så är det inga problem med varken Visa Debit, Visa Electron eller annat Visa branded kort. Både i Sverige och Internationellt då vi till skillnad från de flesta PSP'er har olika inlösare för samma typ av kort runt om i världen. Detta gör att vår konvertingsgrad oftast är högre än de flesta av våra konkurrenter.

Om du menar direktbetalning via Swedbank så har vi tyvärr inte det just nu utan enbart stöd för Nordea i dagsläget. Kom tillbaka i mitten av sommaren så är det andra bullar. *host*
dstrombe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-05-18, 21:30 #4
Medlem

Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av dstrombe Visa inlägg
El bueno, vet inte riktigt vad du menar med att koppla med Moneybookers. Menar du eWalletfunktionen eller som en betalfunktion?

Om det gäller betalningar eller påfyllningar av eWallet så är det inga problem med varken Visa Debit, Visa Electron eller annat Visa branded kort. Både i Sverige och Internationellt då vi till skillnad från de flesta PSP'er har olika inlösare för samma typ av kort runt om i världen. Detta gör att vår konvertingsgrad oftast är högre än de flesta av våra konkurrenter.

Om du menar direktbetalning via Swedbank så har vi tyvärr inte det just nu utan enbart stöd för Nordea i dagsläget. Kom tillbaka i mitten av sommaren så är det andra bullar. *host*
Tjena, jag menar som betalfunktion. Jag såg på er hemsida att ni endast hade samarbete med Nordea så jag trodde att det endast gick att överföra pengar till ett sådant konto.

En annan fråga, efter kunden genomfört ett köp via er betallösning kan man skicka kunden till en egen "Tack för köpet-sida"?

Anledningen att jag frågar är att det är på den sidan mitt affiliatenätverk vill att jag implementerar deras mätpixel för spårning. Paypal (som jag använder i dagsläget) saknar denna funktion d.v.s. den enda sida de hänvisar till efter köp är deras egen (och där går det inte att implementera någon mätpixel). Detta har skapat en del stora problem vilket har gjort att jag nu funderar på andra alternativ.
El bueno är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017