FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej! Undrar hur man får till det som så att för att t.ex se en bild så behöver man "Gilla" sidan, sedan ser man bilden.
Finns ju massvis med sådana sidor numera men jag får dock inte till det.. Oerhört tacksam för svar! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
och eftersom jag är en snäll person kan jag dela med mig... Kod:
//som visas för alla! <fb:visible-to-connection> //visas endast för dem som "gillar" sidan... </fb:visible-to-connection> EDIT: Glömde även att nämna att du måste ha installerat "Static-FBML" till din facebook sida! Lycka till!. ![]() ställ gärna fler frågor om du har, det WN har gett mig kan jag bara ge tillbaka ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
TACK!
Fantastiskt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Där har vi det! Har också letat efter detta under en längre tid. Tack för all hjälp!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det funkade utmärkt tills i morse då jag lade till ännu en bild på samma sida. Nu kan man tydligen se allting utan att "Gilla" sidan och det trots att jag inte kan hitta ett endaste fel.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
du som administratör av gruppen men icke "gilla" kan ändå se allt, du måste logga in på en som INTE är admin eller medlem i gruppen för att testa den fullt ut... annars är det fel i koderna ...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag loggade in på en annan användare jag har (testanvändare) som då inte är varken medlem eller admin i sidorna och man kan se allting. Kan inte heller se vad som är fel i koderna då det trots allt är så pass lite kod så det borde ju synas tycker jag =/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
hmm, facebook gjorde någon uppdatering igår... men jag besökte en sådan sida precis som man behövde "gilla" och det funkade... vilken grupp gäller det? skicka länk? (via PM eller i tråden)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Måste säga tack till youheardit för all hjälp! Nu fungerar allt som det ska, tack!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|