FAQ |
Kalender |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
SÅld.-sÅld.-sÅld.-
Senast redigerad av BarateaU den 2010-04-08 klockan 13:26 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Räcker inte det med 1 tråd? http://www.wn.se/t1041391.html
Även om det kanske är 2 telefoner så räcker det med 1tråd, sedan precis som den förra inlägget i din tråd, vad gör denna så speciell att du tar mer för din än dom som finns på tradera? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Kul att du drar paralleller med tradera annonser, om de står 1kr eller 1200kr, tror du de säljs för de eller? Btw var du intresserad eller bara fönstershoppa och kladda? Varför skulle jag ha båda i en tråd också? Då de gäller två olika saker. Snälla du. Ledsen att jag inte tar detta mer underhållande men är inte lagd åt de nu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
många ligger på godkänn nivå och nästan 50% under din nivå, varför skall man då lägga mer pengar på din? vad gör din så speciell, låt mig gissa du har smyckat den med falska diamanter? du säljer två lika dana saker en trasik och en verkar vara hel, det är som att man skall starta tusen trådar om samma sak men åt olika håll på saken. du ser helt korkat. Jag röstar att mods behåller denna tråd för att visa exempel på onödiga trådar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
mynameisfredrik: Jag tror många kan vara överens om att det är dina inlägg man stör sig på.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Då kan du tillämpa den simpla matematiken själv, antar jag?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
nu skall vi se hur länge denna tråden blir ren av dom ![]() Glöm inte att lägga dig det är skola imorgon ![]() Nä nu skall jag vara lite snäll emot dig BarateaU och släppa denna dyra produkt ![]() lycka till Senast redigerad av mynameisfredrik den 2010-04-08 klockan 22:31 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är påsklov, men tack för omtanken.
Och du är ju inte direkt elak. Ålder på dig vet jag inte men jag vet ju hur du beter dig på samtliga sidor du är/har varit aktiv på. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|