FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej! Jag köpte domänen Folder.net för ett tag sedan och har nu framställt en hemsida med ett bilduppladdningsskript.
Nu skulle jag vilja höra lite åsikter om layout, funktionalitet, snabbhet (sidan är hostad i usa), problem i olika webbläsare osv. Länk till sidan hittar ni här: www.folder.net Tanken är att man i framtiden på sidan också ska kunna registrera sig och ha en egen personlig folder/mapp som man kan lagra filer i. Kom gärna med idéer angående det och gärna andra tankar och tips också. Tack så mycket på förhand! Mvh Christian |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Funkade väl bra och va snabbt, men färgerna va inge vidare, speciellt inte de gröna!
Va väldigt jobbigt för ögonen. Sen de här "cessfuly!!!!" (Alltså alla utropstecken) skriker inte direkt "seriöst", de är nästan så att du har blivit förvånad, "Woow!!!! De funkade ju!!", hajjar du? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() Färgerna ska jag göra någonting åt ikväll och även hela designen när jag kommer hem och har tillgång till photoshop. *EDIT* Har nu lagt ändrat loggan och fixat en som ser aningen mer "clean" ut ![]() Senast redigerad av Crisse den 2010-03-23 klockan 18:04 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tyckte att sidan var relativt snabb att ladda upp bilden,
dock så störde jag mig väldigt mycket på utseendet. Lite för jobbiga färger för ögonen. Förövrigt tyckte jag att domänet passade bra ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Mycket bättre nu!
Dock ser man knappt textrutan under "ALT Text:". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Mycket snyggare!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag tycker inte att sidan var så jättesnygg, men funktionerna fungerade alldeles utmärkt.
Jag vill också tipsa om att det är inte alltid är positivt att ha sådant här publikt; http://www.folder.net/up/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |