FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag har ett intressant projekt igång där jag skulle behöva komma i kontakt med en del forumsägare. Problemet är bara att det är lite svårt att göra det på ett smidigt sätt. Finns det ingen portal eller mötesplats där det diskuteras utveckling av forum enbart? Om vi tar till exempel vBulletin så borde det väl finnas ett utvecklingsforum för alla de som använder sig av just vBulletin... Det är ett riktigt fint erbjudande som jag vill lägga fram så det handlar inte om spam. Det kommer förenklat göra att ägarnas forum får fler medlemmar, mer aktivitet, fler besökare och större inkomster med bara några minuters arbete en gång. Om någon känner sig träffad och vill ha mer information så skicka gärna ett PM. Erbjudandet gället främst de som har ett forum baserat på plattformerna vBulletin, PHPBB och Invision. Annars så skulle jag uppskatta information om vart jag kan få tag på många forumsägare snabbt ![]() Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Nykomling
|
Du kan kika in hos www.webforum.nu
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Tycker du borde finna några forumägare här inne med tanke på namnet "Webmaster Network".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ut me språket
![]() Vad erbjuder du |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja, man fick ju faktiskt tillräckligt med svar i den här tråden
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Sure! Alla fina erbjudare lagras i /dev/null för framtida hantering..
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|