FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad tror ni om hotet mot KTH imorgon?
Citat:
Senast redigerad av tartareandesire den 2010-03-14 klockan 18:13 Anledning: Egenreklam |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
rent så här spontant vore det en skandal om något hände imorgon, om det finns någon dag jag hade känt mig säker hade det varit imorgon.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Precis min tanke! Kan tänka mig att de borde vara väldigt mycket mer nervöst runt torsdag-fredag? Då borde bevakningen har lagt sig galet mycket, då tänker polisen förmodligen "De blir inget", de är ju då de blir farligt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är alltså någon som försökt vara rolig på 4chan. Har dykt upp ett tiotal liknande "hot" där förut och så vitt jag vet har inga blivit skjutna i någon skola i Sverige ännu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Finns det någon poäng med att spekulera? Självfallet måste man ta hotet på allvar men förstår inte riktigt poängen med att diskutera detta...
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Tror de va de han menade med att länka till alla genom sin egen sida. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Kan ju rekommendera folk att inte göra sådana hot, eftersom polisen tar det på största allvar oavsett. På min systers skola hade någon på skämt skrivit i stil med "Tenta imorgon. Spränga skolan?" och det slutade med att två civilklädda poliser släpade ut honom ur skolan när han dök upp.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|