FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Tror ni det lönar sig att starta en tjänst för nerladdning av ringsignaler, mobilspel m.m. via sms? Det finns ju flera stora aktörer på marknaden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om du redan har besökare i rätt målgrupp tror jag det kan löna sig. Men annars kan det säkert löna sig eftersom det är så lätt att ta betalt via sms.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Tänkte isåfall starta en tjänst ifrån noll och annonsera. Vet någon var man får tag på ringsignaler, mobilspel m.m. som man kan använda?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Du får nog kontakta något företag som tillhandahåller detta och köpa materialet av dem. Jag vet inte exakt hur det fungerar men jag antar att det är precis som med material att man beställer av en fabrik/företag för att sedan sälja.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Banned
|
Känner ni till några företag som säljer ringsignaler, mobilspel, bakgrundsbilder m.m.?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Sök på "ringsignaler" på Google så hittar du nog en del företag som säljer ringsignaler.
Jamba är en stor aktör, men jag vet inte om de har något partner-program. Sälja ringsignaler och bakgrundsbilder känns lite år 2000 i mina öron, men det kanske fortfarande finns en marknad för det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lönsamt - antagligen då man inte behöver ha speciellt stora omkostnader
Blir rik - antagligen inte då marknaden är väldigt mättad, samt att efterfrågan antagligen kommer att minska med "nya" telefoner där användarna kanske kommer att spela spel på internet istället. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|