FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Binero har tisslat och tasslat om en 2.0-version ett bra tag nu, och nu har de äntligen lämnat en stängd beta bakom sig.
Ser verkligen lovande ut. Riktigt mycket webb till mycket låga priser! Läs mer: http://www.binero.se Vad säger ni? Någon mer som har testat? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
känns lite 2000-tal att konkurera med utrymme.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Håller med. Vad ska man ha 200 GB till?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Vad jag förstått är det snarare CPU och minne som är det viktiga, medan de höga gränserna för utrymme och bandbredd endast är för att man ska slippa bekymra sig om det eller vara orolig om man kommer gå över den gränsen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Tolka mig inte fel. Jag tycker Binero är bäst i klassen i vårt land men jag ställer mig tveksam till att det här skulle vara en förbättring för majoriteten av kunderna. Det blir säkert en del förvirring och en del som gör både det ena och det andra på sina konton. "Trafik: inga problem" skriker inte direkt seriositet. Det blir också lite konstigt för vanliga kunder som tänker "Varför ska jag betala så mycket när jag bara utnyttjar en bråkdel av kontot?".
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-03-08 klockan 20:18 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Mums är ju att klämma in 2000 småkunder på en server istället för 20.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja asså 4000GB trafik och 200GB disk är ju inte fel men belastar man servern så åker man ut känns det som?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Fast, om jag förstår rätt så gäller bara den osynliga regeln om man har tunga script som maler sönder servern än när man har ett stort bild-forum där trafiken & utrymmeskapaciteten står i fokus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Ser mycket bra ut.. undrar om detta kommer pressa Loopia att utöka t.ex. trafikmängd och antal databaser som ingår.
Finns det någon demo på Bineros kontrollpanel? Gillade inte den tidigare (?) kontrollpanelen för mitt dåvarande domänkonto hos Binero. Tokgillar dock Loopias. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|