FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
http://www.thevpslist.com
Jag behöver feedback på denna site. Om man inte vet vad VPS är så är det ett smidigt och billigt hostingalternativ till dedikerade servrar. Jag hoppas att man ska kunna använda siten när man letar efter den optimala hostinglösningen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nice nice.
Skulle vara trevlig tom den kom ihåg att jag valt t.ex. Swedish Krona när jag hoppar runt på sidan. Haha skönt namn "Extraordinära Konsultfirma" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Du har med italien såg jag, men det saknas tyskland och tex. spanien, är det något du kommer lägga till?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Trevligt.
![]() Jag saknar omdömen. Betygsättning av olika parametrar (hastighet, support etc) och skriftligt omdöme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vilken bra ide! Fast vilka parametrar vill du ha betyg på förutom hastighet och support? Hastighet kan ju dessutom betyda många olika saker i sammanhanget.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sådärja. Nu finns både möjlighet att kommentera och betygsätta VPS-leverantörer. Plus lite annat smått och gott. Skulle gärna vilja veta ifall landningssidan upplevs som långsam. Det är en ganska tjock databasquery som körs.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Banned
|
Patrikweb saknas...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Mycket trevligt initiativ. Det finns många jämförelse-siter för webhotell,
men nu när VPS:er erbjuder riktigt mycket kraft för pengarna så är det inte alls dumt med en sån här site. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Mycket trevlig. Anger alla pris utan moms?
Hos Glesys tror jag man kan få Windows på alla eller i alla fall de större VPS:erna? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|