FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag får inte min webbplats godkänd p g a att adsense tycker att det är under konstruktion. Antagligen är det att de tycker att det är för lite innehåll på det för att de ska kunna utvärdera det. Men sidan är inte informationswebbplats, utan en funktionswebbplats. Användaren måste logga in för att förstå syftet med sidan.
Vad jag vill är att kontakta adsense och ge dem ett inlogg till sidan så att de kan få en bättre bild av vad siten gör. Men jag har inte hittat någonstans var man kan kontakta dem. Någon som vet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
I inställningarna för AdSense kan man ange login för att deras bot ska kunna komma åt icke-publika sidor, för att kunna leverera relevanta annonser. Jag vet inte om det hjälper i din situation, men har du testat?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ledsen att jag snor tråden lite, men jag undrar hur lång tid det kan ta tills google granskat färdigt ens sida?
Jag har väntat i över 1 månad nu, säkert 2 men det står fortfarande att siten granskas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har aldrig behövt få en adsense sida godkänd. Det brukar ta en 10 minuter sedan är man igång.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
För att skapa ett nytt konto och använda det på en sida kan det ta ett tag. Men personligen har jag aldrig råkat ut för långa väntetider. Max någon vecka.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
jag ha själv väntat i 2 veckor nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
"Konto ej aktivt
Det finns inget AdSense-konto för den här inloggningen eftersom din ansökan för närvarande granskas. Inom en vecka från ansökningsdatumet kommer vi att granska din ansökan och göra en uppföljning med dig via e-post. När du har blivit godkänd för att delta i AdSense kommer du att kunna logga in på ditt konto och komma igång. Gå tillbaka till AdSense förstasida."' Detta får jag när jag försöker logga in på AdSense... har väntat i minst 2 månader... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Någon som har fått svar på varför det tar så lång tid? Jag har väntat i över en månad.
Dessutom har de fel i inloggningen när man ska registrera en användare som redan finns. Då får man svaret: användaren finns redan. Jaa... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Fortfarande samma för mig mig. Verkar inte hända mycket...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|