FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag jobbar mestadels som front-end / back-end kodare och design är inte direkt min starkaste sida. Företaget heter Perfektwebb göteborg, dock är det inte ett krav att ordet göteborg finns med i designen. Det är viktigt för mig att min portfolio/företagssida ser professionell ut, så att jag får ett bra ansikte utåt. Tanken på sidan är att ha den lättillgänglig och den ska fylla sitt syfte; presentera mitt företag och visa vilka sidor jag har gjort. Gärna med någon form av automatiskt bläddrande album där man sen kan klicka in på en design och ha någon form av presentation där det visas lite mer information om den, vilket datum den gjordes. Alltså en standardiserad portfolio. Det ska även finnas en kontaktsida. Du som gör designen är antagligen 100% på vad man brukar ha med, så det ska inte vara så mycket specifikation som behövs. Det enda jag vill köpa är alltså själva designen + undersidor i .psd format (då allt kodning kommer jag göra själv). Jag sköter helst resten av kommunikationen via mail på erixontobias[at]gmail[dot]com . Skicka en prisoffert samt länk till din/er portfolio / länk till tidigare sidor. Frågor skickas helst på mail med. Mvh, Tobias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Måste tillägga att jag kommer inte kunna kolla mailen förrän efter helgen nu då jag åker bort och har massor att göra. Jag har läst dem och kommer svara så fort jag kommer hem på söndag!
Mvh |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|