FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Finns det företag som kan ta hand om ett kundtjänstnummer för en verksamhet man har inom vuxenbranschen och som kräver ett kundtjänstnummer så man slipper svara själv?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag kan tänka mig att det kan vara svårt att få tag i ett företag som erbjuder detta, speciellt mot just erotiskt material, kan det vara ett alternativ att slå sig ihop med en befintlig konkurrent och köpa in dig/er i deras befintliga support? OT Jag kan tänka mig att denna support skulle få svara på en hel del knepiga frågor ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Sätt upp ett telefonnummer hos någon IP leverantör.
Mellan 8-17 så placeras som i en evighetskö. Resterande tid så får man bara ett meddelande om vilka öppentiderna är. Hänvisa till epost. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Telebolaget som har numren sa att telia kan spärra numret man har till kundtjänst om det inte går att komma fram under vanliga arbetstider så det kanske blir spärrat om man talar in ett meddelande i röstsvar där man tex hänvisar till en emailadress eller säger att kundtjänsten är stängd. Man måste ha ett telefonnummer till kundtjänst av någon anledning, jag tycker det borde räcka med en emailadress.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
Man kanske kan outsourca kundtjänsten till något utländskt bolag, det gör väl en del företag med sin kundtjänst, någon som känner till företag som sysslar med detta som kan sköta kundtjänsten för telesexnummer?
Jag vet inte om kundtjänsten måste vara på svenska för svenska telesexnummer, det finns ju regler om sådant. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|