FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det blir ju en hel del kådande dagtid och vissa kvällar sitter jag och spelar.. och mitt största problem är att mina fingrar blir kalla :-/
Jag har letat och letat men hittar bara vanliga skrivsbordsfläktar. Det funkar inte vidare bra om man vill ha VARMLUFT. Finns "desktop heaters" men de är ofta 20-30 cm i höjd och bredd. Jag är på jakt efter två små fläktar. En som är riktad på tangentbordet och en som är riktad på musen. Jag är väl ändå inte ensam om detta problem? Nån som vet vart man kan köpa sådant? Har sett handskar som man kopplar till USB och som värmer, men det verkar inte vidare smidigt eftersom jag är uppe och springer ganska ofta. HELP ONE OBI ONE, YOU'RE MY LAST HOPE! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Om du är rökare kan du börja med att sluta. Det ska hjälpa.. Hehe
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag som icke-rökare förtjänar en lika enkel lösning!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Höj värmen i rummet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hjälper inte när jag game'ar :-/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag minns att en känd cs-spelare använde sig av en bordslampa som han sänkte till strax ovanför musen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Köp såna här små fingervantar man hade som liten. Sen klipper du av toppen på "fingrarna" och tar på dem. Brukar jag köra med, funkar prima.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har hört att det ska finnas "gamerhandskar". Hobbex hade dem tidigare men de har utgått från deras sortiment.
Detta kanske kan vara något: http://cgi.ebay.com/Video-Game-Champ...item518f254987 Men som beskrivningen säger så får inte vem som helst ha dem! * It's game over for your competition if your gaming glove says you're the CHAMP * Let them know who rules supreme * To wear the glove you have to earn it |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tror fingervantar är den bästa lösningen om man vill slippa begränsad rörlighet. Det låter däremot som det är ett tecken på dålig blodcirkulation / för lite motion?
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tror fingervantar är den bästa lösningen om man vill slippa begränsad rörlighet. Det låter däremot som det är ett tecken på dålig blodcirkulation / för lite motion?
![]() |
Svara |
|
|