FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej !
Jag är ute efter ett fjärrsupport system typ TeamViewer. Den ska kunna/ha, tid räknare, kostnadsräknare, kundregister m.m. Är det någon som känner till något bra system?? Jag är inte 100% nöjd med TeamViewer/TeamViewer Manager och vill ha andra förslag att titta på ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
NTR support kanske, t.ex. tele2 använder för chatt osv, men de är bara en del.
Fick en "dragning" när deras säljare ringde. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Nja har tittat på deras utbud, men pengar växer ju inte på träd ännu !
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad är det du saknar hos TV?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag saknar bl.a ett helt system, där jag inte behöver använda två program för att styra ett skrivbord. och sedan skulle jag vilja ha ett system där det finns ett ärende/händelse logg. Alltså ett system där kunderna via klienten eller webben kan lägga in ett support ärende och iförväg berätta vad dom vill ha hjälp med ! Men jag skulle också vilja ha ett ö system, då vi idag har vissa kunder som får vänta lite längre än vad dom borde !
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kolla in om GotoAssist har det, jag körde betan förut.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tror tyvärr inte att du kommer hitta något bra system för det där - för det är två helt olika områden.
Det ena avser att kunna styra en dator, vilket bara det är en stor funktion, och det andra ett ärendehanteringssystem. Enligt mig så är det två helt olika områden jag tvivlar på att du hittar en som har båda till en billig kostnad. Jag skulle nog istället satsa på att hitta ett bra fjärrstyrningsprogram med bra API för att eventuellt integrera två olika system i varandra. Men hittar du ett system som passar dina ändamål till en bra kostnad så får du gärna säga till i tråden för det skall bli intressant att se om det finns. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|