Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Fjärrsupport !

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-12-14, 16:19 #1
balstaatv balstaatv är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 149
balstaatv balstaatv är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 149
Question Fjärrsupport !

Hej !

Jag är ute efter ett fjärrsupport system typ TeamViewer.

Den ska kunna/ha, tid räknare, kostnadsräknare, kundregister m.m.
Är det någon som känner till något bra system??
Jag är inte 100% nöjd med TeamViewer/TeamViewer Manager och vill ha andra förslag att titta på !
balstaatv är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-12-14, 16:53 #2
BarateaUs avatar
BarateaU BarateaU är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 2 648
BarateaU BarateaU är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
BarateaUs avatar
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 2 648
NTR support kanske, t.ex. tele2 använder för chatt osv, men de är bara en del.
Fick en "dragning" när deras säljare ringde.
BarateaU är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-12-14, 17:17 #3
balstaatv balstaatv är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 149
balstaatv balstaatv är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 149
Nja har tittat på deras utbud, men pengar växer ju inte på träd ännu !
balstaatv är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-12-14, 17:56 #4
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
Vad är det du saknar hos TV?
KristianE är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-12-14, 18:33 #5
balstaatv balstaatv är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 149
balstaatv balstaatv är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 149
Jag saknar bl.a ett helt system, där jag inte behöver använda två program för att styra ett skrivbord. och sedan skulle jag vilja ha ett system där det finns ett ärende/händelse logg. Alltså ett system där kunderna via klienten eller webben kan lägga in ett support ärende och iförväg berätta vad dom vill ha hjälp med ! Men jag skulle också vilja ha ett ö system, då vi idag har vissa kunder som får vänta lite längre än vad dom borde !
balstaatv är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-12-15, 10:17 #6
rocky rocky är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2006
Inlägg: 824
rocky rocky är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2006
Inlägg: 824
Kolla in om GotoAssist har det, jag körde betan förut.
rocky är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-12-15, 15:31 #7
eliasson eliasson är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Dec 2005
Inlägg: 1 863
eliasson eliasson är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Dec 2005
Inlägg: 1 863
Jag tror tyvärr inte att du kommer hitta något bra system för det där - för det är två helt olika områden.
Det ena avser att kunna styra en dator, vilket bara det är en stor funktion, och det andra ett ärendehanteringssystem.
Enligt mig så är det två helt olika områden jag tvivlar på att du hittar en som har båda till en billig kostnad.

Jag skulle nog istället satsa på att hitta ett bra fjärrstyrningsprogram med bra API för att eventuellt integrera två olika system i varandra.

Men hittar du ett system som passar dina ändamål till en bra kostnad så får du gärna säga till i tråden för det skall bli intressant att se om det finns.
eliasson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:59.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017