FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har av och till jobbat på en site där jag även haft kontakt med potentiella kunder som visat stort intresse. Dock hinner jag aldrig bli klar och vid ett affärsmöte med en investerare tyckte han att det fanns ett stort värde i domännamet. Så tänkte kolla läget och kanske släppa domänen till någon annan som kan utveckla den till det den kan bli.
Logotyp mm för konceptet är också framtaget. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad ska du ha för den då?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har fått höra siffror av andra som jobbar lite mera med domännamn, men allt handlar ju om att hitta rätt köpare. Så kom med bud så får jag se om något känns rätt. Har ju haft det rätt länge och haft en helt utarbetad affärsplan så var inget jag bara reggade en gång för att det var kul
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Min input ar att domanen har NOLL varde for en domaninvesterare. Marknaden i Sverige ar helt enkelt for liten for kombinationer som denna. For manga mojliga domannamn och for fa kopare helt enkelt. Den har gissningsvis noll type ins etc. For EXAKT 'ratt' kopare har ju det mesta ett varde men ar omojligt att vardera efter detta.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är det en felskrivning på "realistan" eller ihop skrivning på "rea-i-stan" ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
rea-i-stan
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
som isak säger så kunde man ju lika gärna ha kørt på rea-i-staden, rea-i-city osv.
Min mening är inte att vara negativ mot din tråd, men ta det med en nypa salt när någon säger att det finns stort värde i en domän, naturligtvis kan den ha haft ett stort värde før just han, medans før andra så är den sannolikt värdeløs. Jag skulle gissa att om du säljer den här utan innehåll så kan du få några hundra kronor før den. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|