FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Alla domäner finns hos Binero.
Utropspris: 100 kr/st Köp nu: 300 kr/st (gäller bara om högst 100 kr är bjudet) Köp nu för alla sju: 1000 kr (om det redan skulle finnas bud på någon domän så tar jag ställning till då om "köp nu" gäller) K o r t o x e .se P o k e r p r a t .se P o k e r b o d e n .se P o k e r g a l e n .se P o k e r g a l n i n g .se S p e l g a l n i n g .se S p e l s a k e r .se Edit: Rensat bort sålda domäner. Bjud via PM eller direkt i tråden. Om samma bud kommit både via PM och i tråden så räknas budet i tråden (om jag inte hunnit uppdatera tråden med PM-budet). Auktion pågår i 7 dagar efter första budet. Bud under sista dygnet förlänger auktionen till ett dygn efter sista budet. Alla bud som kommer in innan jag hunnit meddela att en auktion är avslutad räknas. Jag tar mig rätten att neka försäljning om jag inte är nöjd med budet. Domänerna säljs av firma med f-skatt. 25% moms tillkommer. Önskas faktura på papper skickad med brev tillkommer 8 kr + moms (inkl en fakturakopia om så önskas). Eventuell avgift för ägarbyte betalas av köparen. (Enligt uppgift är ägarbyte gratis hos Binero.) Senast redigerad av BjörnJ den 2009-11-25 klockan 08:07 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
"De fyra" är sålda för 300 kr + moms.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack till köparen av "de fyra" för en smidig affär! Betalningen kom in på mitt konto igår, och nu är överlåtelseblanketterna inskickade.
De sju poker/spel-domänerna ovan är fortfarande till salu. Kom med bud! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Någon statistik på Pokergalen?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ingen nämnvärd trafik, men inte heller något innehåll, bara parkering. Jag tycker att det är bra namn om man fixar innehåll.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för en smidig affär Björn!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack Oskar!
Jag har rensat bort de sålda domänerna från trådens första inlägg. Återstående domäner är fortfarande till salu. Bjud på enskilda domäner eller hela paketet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Köp nu: 100 kr/st eller 300 kr för alla sju.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|