FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Skall sätta upp lite hemsida/blogg/mailinglistor åt grabbens förskola.
Självklart skulle man kunna regga "deras namn" som domän, men ville ha en mera generell domän, och då slår hjärnspöket till... Kollade på typ skolnytta.se osv, men många är upptagna, kan någon ge mig lite förslag? Självklart gäller normala kriterier som inga åäö, kort om möjligt osv. Några förslag? /D |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tyvärr inte på ett namn men en tjänst som internetsweden tipsat om
.se:s Hjärnstormare http://www.se/inspiration.php Själv hittade vi ett par bra kombinationer och en fördel är att man omebelbart får svar om de är lediga. Varning: det är en xxx musik så stäng av/sätt ner ljudet |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
minskola.info ?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag har domänerna elitklass.se/com är det intressant?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
PM skickat med trevliga lediga sådana.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kunde inte avhålla mig från att leta en stund - men det är lite problem med förskola eftersom de väl inte vill bli kallade dagis längre och kanske inte riktigt är skola med klasser.
med .se hittade jag i alla fall dessa Efter en snäll vink har jag tagit bort dem och skickar dem som PM istället kanske försent men ändå ... Senast redigerad av Ciffan den 2009-10-20 klockan 15:08 Anledning: borttagana namn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
skolnytt.nu är ledig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Varför inte åäö?
Det kan ju vara bra att ha en sida med åäö som komplement inför framtiden. Till exempel: öppnaförskolan.se, sedan har du oppnaforskolan.se alternativt skolans namn utan åäö som du använder för email. Om några år kommer namn utan åäö med stor sannolikhet anses föråldrade när åäö fungerar bra med email. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|