| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Hej!
Jag har nu lanserat min nya portfolio som hittills fått ett bra mottagande. Dock vill jag veta vad WN-comminityt har att säga då jag anser att era åsikter är mer ärliga än på många andra ställen, vilket jag värderar otroligt mycket. Länk: www.bouloutidis.com Tack på förhand! /Christos |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Kan inte säga mer än snyggt! Bra jobbat, fick tillochmed lust att beställa något av dig, vilket måste vara meningen, dock har jag inte några projekt på g nu.
Tror inte du kan få bättre betyg än så. Starkt jobbat! |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Bravo! Dina sidor är en åtkommande källa för inspiration.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Bara ett inlägg till!
|
perfekt!
finns inte mycket mer att säga. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Måste kännas tungt att ingen har något att anmärka men så är det när allting är perfekt=)
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Bara ett inlägg till!
|
måste ju säga jag är lite avis.
Tycker du ska klappa dig på axeln och köpa dig en "choklad boll" :P. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Inte särskillt orginellt? Och en portfölj tycker jag ska vara personlig och spegla personen i fråga, något som fattas helt i denna. Annars finns det väl inte så mycket annat att anmärka på. Ser bra ut.
Senast redigerad av mcfluff den 2009-10-13 klockan 21:50 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
Bara ett inlägg till!
|
En sak kom jag att tänka på. jag hade velat ha någon anknytning till dig/länk till info..
någonstans mer i synfältet. är kanske inte ett stort måste men en fotnot med info eller länk så man kommer till din "about" sida. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Jag tackar och bugar för alla positiva svar!
Citat:
![]() Citat:
Citat:
Jag ville ha lite mer text samt kontaktinfo på startsidan men gav senare upp med motiveringen att "det inte är ett stort måste". Får kolla lite närmare på det helt enkelt.Än en gång, stort tack till alla! /Christos |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | ||
|
|||
|
Medlem