FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag söker en praktikplats. Det handlar om onsdag-fredag från och med vecka 45 till studenten. Jag läser datorinriktning, årskurs 3 på Tyresö Gymnasium (Ligger i Stockholm). Jag har flera cisco certifikat ifall det kan vara till någon nytta.
Jag har ett väldigt brett it-intresse så det finns mycket som passar mig bra. Jag driver även en egen webbplats på fritiden med flera tusen unika besökare per vecka. Jag är ingen duktig programmerare eller webbdesigner, men jag har en bra smak och gillar att utveckla webbplatser. Hör av er om ni vet något intressant! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Mic mac!
www.burningtv.com är en liten tight musikvideohemsida med skivbolagen playground, badtaste och bonnier amigo. Om du vill jobba med hemsidan så har du ett tillfälle. Arbetsuppgifter video admin: uppdateringar med lista på tolv videos på hemsidan mediakonverteringar; quictime till flashfilmer redaktion; admin av nyhetsbrevtjänst. reklam; hitta publik till hemsidan i egna nätverk samt nya webnätverk uppsökande branch verksamhet skivbolag; länkbyte med skivbolag dra in videos till hemsidan. kort sagt, nätverksbyggande inom musik och musikfilmindustrin. Arbetstid Ideellt arbete/praktik 4-12timmar i veckan mer arbete är frivilligt. under arbetstiden;seriöst terminalarbete. Förutsättningar Allt arbete sker via dator och mail du bör därför redan idag ha tillgång till en dator med quictime och flashadobeprogramvaror, egen rigg eller skolas, merparten med arbetet sker med fördel hemifrån. Om du saknar kompetens inom ett område kan du kompensera genom att använda ditt egna nätverk. Din Budget Finnes för elräkningar, kortare inrikes resor. Commitment 6månader. Vid intresse kontakt via mail; [email protected] |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|