Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Win XP Startar inte

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-07-15, 15:49 #1
webbtekniks avatar
webbteknik webbteknik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 571
webbteknik webbteknik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
webbtekniks avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 571
Har under senaste halvåret haft ett problem som dykt upp nån gång i månaden, när man startar windows och win xp loggan kommer upp tillsammans med en animerad laddarsak som går runt runt så stannar den bara upp och inget händer. Startar då om datorn och allt kör igång som det skall.

Senaste veckan har detta börjat ske oftare och tidigare i dag var jag tvungen att starta om 5-6 gånger innan den lyckades ta sig förbi "laddarrutan".

Var sen ner på stan några timmar och när jag försöker starta den nu har den inte kommit förbi den rutan på uppåt 20-30 försök. Surfar nu från min laptop i stället.

Funkar utmärkt om man startar i fälsäkert läge och fälsäkert läge med nätverk, under bägge de starterna så visas ju aldrig windows laddar bilden utan det är bara under den normala starten när det hela kommer dit som det hänger sig efter ett tag.

Tror inte jag har några virus eller annan skit för norton kollar min dator minst en gång i veckan och så sent som förra helgen körde jag både adaware, spybot och microsoft antispayware.

Nån som vet hur man löser detta?
Tack på förhand.
webbteknik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017