Kom ihåg mig?

Kodare & Samarbetspartner sökes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-07-16, 21:20 #1
LightBulbGBG LightBulbGBG är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Jun 2008
LightBulbGBG LightBulbGBG är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Jun 2008
Jag söker en samarbetspartner, troligen bosatt i Göteborg, med mycket goda programmeringskunskaper för att bygga en nischad utbildningsplattform mot företag. Du behöver kunna bygga en skalbar plattform som hanterar ett stort antal olika användare och utbildningspaket, där hantering och uppspelning av videosekvenser kommer vara en viktig del. Erfarenheter inom Flash och videohantering tillsammans med kunskaper för AJAX-funktionalitet vore kanon. Jag söker en partner som troligen löser programmeringen parallellt med studier eller annat arbete under hösten. Jag arbetar inledningsvis parallellt som managementkonsult och lägger ca 20h i veckan på projektet.

Jag löser innehåll och design till plattformen, videobaserade utbildningspaket, affärsmodell, , betalande kunder och partners, affärsutveckling, bolagisering och framtida extern finansiering. Jag har erfarenhet av bolagsbyggande och har drivit upp tre bolag.

Kontakta mig med information om din bakgrund och nuvarande situation samt vad du gjort tidigare så tar vi en lunch och snackar vidare. Beroende på ovanstående hittar vi en modell för ersättning med övergående delägarskap.

Anders
LightBulbGBG är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:48.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017