| FAQ | 
| Kalender | 
|  | 
|  2015-02-13, 16:21 | #1 | ||
| 
 | |||
| Medlem | 

Idag förnyade jag 10 domäner på Crystone... det blev 10 fakturor. Lite onödigt tycker jag. Därav frågan, vilka svenska registrarer låter mig förnya 10 domäner och betala hela kalaset på 1 faktura? Helst till ett vettigt pris med   | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2015-02-13, 17:00 | #2 | |||
| 
 | ||||
| Medlem | 

Inte exakt det du efterfrågar, men Loopias Prepaid-funktion gör livet mycket enklare när det gäller domännamn och förnyelser.   https://support.loopia.se/wiki/LoopiaPREPAID | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2015-02-13, 17:53 | #3 | ||
| 
 | |||
| Medlem | Citat: 
 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2015-02-19, 15:42 | #4 | ||
| 
 | |||
| Flitig postare | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2015-02-19, 15:31 | #5 | ||
| 
 | |||
| Medlem | 

Via oss får du naturligtvis en faktura oavsett antalet domäner du förnyar samtidigt.
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2015-02-19, 17:00 | #6 | |||
| 
 | ||||
| Mycket flitig postare | 

Hos CityNetwork får man samlade fakturor med alla domäner som förfaller inom en viss period. Crystone skickar mig mail för varje domän som håller på att förfalla och det har i dagsläget vart positivt, då jag enkelt får en överblick över domäner som håller på att förfalla (i Thunderbird - i Gmail så grupp- eras ju alla liknande mail). | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2015-02-19, 22:44 | #7 | |||
| 
 | ||||
| Mycket flitig postare | 

Hos Webbkonsulterna får man samlade fakturor med alla domäner som förfaller inom en viss period på ca 90 dagar samt rabatt ju fler förnyelser som det gäller.
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 | 
 |