FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tjabba, säljer nu iväg min hemsida med tillhörande Facebooksidor. ALL trafik kommer från Facebooksidorna. Hemsidan har sedan augusti ifjol dragit in nästan 300.000 SEK. Dock mer på senare tid då jag under årets lopp köpt fler Facebooksidor.
Det som säljs är alltså: Hemsidan med tillhörande domän. Runt 20 stycken svenska Facebooksidor även några finska. 10.000 - 250.000 likes. Pris: Bud. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vad är det för niche och hur mycket tjänar sidan i månad? Vilka utgifter har den?
Hur många likes är det på fb sidor totalt tillsammans? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Frågor besvaras i PM.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Sidan är fortfarande till salu, kommer skicka ut ett dokument med information till alla intressenter i helgen. Har haft mycket i skolan i veckan och därför inte hunnit svara. / Kevin
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
"Har haft mycket i skolan"
Grattis, inte alla som lyckas när de är unga. Skicka mer info via PM tack. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Väljer att behålla sidan då buden varit långt ifrån det begärt / Kevin
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Har även jag PM:at, inget svar
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Säljare är ganska dum då han svarar inte via pm. Vilken troll har du inge intresse att sälja varför startar du tråd då???
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Möjligtvis har han fått 5-10 bud och de alla har legat på någorlunda samma prisnivå, medans säljaren hade förväntat sig 20 gånger högre. Antingen att säljaren fått för sig att den varit värd mer, eller att rätt köpare inte finner sig på detta forum.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Hehe ja. Tror köpare hade kunnat betala 20 ggr mer men då måste det ju faktiskt vara något som är hållbart på lång sikt. Nu vet jag inte vad det är för sajt, men att all trafik kommer genom facebook är inte särskilt hållbart. Säljaren framgår, imo, som oseriös.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|