FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Jag vill göra något så ovanligt som att berömma någon som fick i uppdrag att fixa till ett wordpress tema av en PSD fil. Må vara att det var litet jobb men han ska ha all kredit för det så till er andra som funderar på att beställa jobb av någon så kan jag rekommendera daniel.s |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kul. Ser gärna mer av denna varan. Ibland undrar man om folk bara blir blåsta här.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Kul när man hittar bra människor!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Oftast är det de som är missnöjda som skapar tråd om det och lyfter ett varningens finger för en medlem. Bra gjort MickeH att bryta den trenden och berömma och rekommendera en medlem istället.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag kan ju säga som såhär, för att komplettera Jonnys kommentar, att det finns mycket ruttet folk som har noll (0) respekt, moral eller etik i sina människokroppar. För att ge några konkreta råd:
Man vill ju tro gott om många men även den mest vältaliga kan vara en påse hundskit i slutändan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kul att se att det fungerar. Det finns såväl seriösa som helt hopplösa människor på forumet (baserat på egna erfarenheter)
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|