FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
http://www.bloomberg.com/video/81467346/
Notera Borgs placering på kartan runt 10 sek in i videon. Helt otroligt att inte ens researchers/nyhetsgrafiker på Bloomberg kan skilja på Sverige och Schweiz år 2011? Satte kaffet i halsen och kommer antagligen vara arg hela dagen. Slovakien och Slovenien med samma geografiska läge, extremt lika flaggor och snarlika namn är ju en sak. Men Sweden och Switzerland? Senast redigerad av Adestro den 2011-11-29 klockan 11:07 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är verkligen hemskt. Väldigt många av människor som jag pratar med utomlands har samma problem.
Det är intressant dock för att ingen misstar sig att Schweiz ligger där Sverige gör. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är faktiskt inte alls ovanligt att folk misstar Sverige för Schweiz. Om det här gör dig arg hela dagen borde du nog minska på kaffet
![]()
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Självfallet känner jag till det, min poäng var att självaste Bloomberg låter det slinka igenom. Och du förstod inte att den andra meningen var gravt oseriös? Nevermind...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kanske Borg har några hemliuga konton på bankerna där ...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är tyvärr ganska vanligt, speciellt i USA.
Pinsamt att inte ett så stort och respekterat medieföretag som Bloomberg har koll på det dock. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ingen som har en adress man kan skicka klagomål till?
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det heter väl ändå "strengthening" och inte "strenghening"?? Sommarjobbare kanske?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kommer inte ihåg om det var BBC eller CNN men på någon av dessa sajter lade man ut en artikel och i tillhörande bildbeskrivning stod det typ "demonstrationer i Sveriges huvudstad, Göteborg". Inte helt rätt om man säger så men ganska komiskt.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker kvaliten överlag har börjat gå ner. Sen behöver jag väl inte ens nämna aftonbladet
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|