FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
http://edition.cnn.com/2010/TECH/inn...ex.html?hpt=T2
"WikiLeaks now storing files in 'James Bond' bunker" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
haha folk som inte är insatta och inte från sverige måste ju tro att det är nån sorts bunker för olagligheter osv, speciellt med bildvalet. Ser ju ut som en superskurks högkvarter
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Den artikeln känns supervinklad, typ. Som Oskar säger, amerikanare (vars hjärnor för övrigt går att manipulera jättelätt) lär ju tro att det är någon terroristbas. Eller något.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
i say no more. men skulle jag säga mer.. jag känner några extremt intelligenta amerikaner.. Dock har jag exkluderat MÅNGA fler som inte är det. Och amerikaner är ofta en flock får som flyttas hit och det. Det tas ofta som lägre intelligens.. och USA har stora problem med utbildning och arrogansen som ingår i kulturen hjälper inte. Sedan kan man utrycka det hur man vill. men genomsnittet är lägre i usa än i sverige tex ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Oj. Bygger du vidare på det där resonemanget så hamnar du snart i samma hörn som de extrema inom extremhögern. Det finns mycket obekväm statistik bakom den där sanningen... Don´t go there, som amerikanerna själva hade sagt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag känner mig dock VÄLDIGT skeptisk till den där undersökningen. Jag har till exempel svårt att tro att Nordkorea skulle vara tredje smartast i världen eller varför Italien(jag har aldrig uppfattat Italienare som speciellt intelligenta) har så högt. IQ är dessutom omöjligt att mäta på ett sätt som är rättvist för alla vilket gör att det alltid blir massa gissningar och antaganden baserat på lösa grunder. Så jag har svårt att se det som fakta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
"Cut his outside power and eventually he will need to get more fuel for his generators. Close off his vents for the generators and air supply and he will have to come out some time." |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|