FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det har varit en del snack om tldn som ska revolutionera användandet av din smarta mobiltelefon för att kontakta folk. "Ett visitkort online", med mera. Är det något som passar dig, så säljer jag nu följande (återförsäljar-/affiliate-) domän till högstbjudande:
Registrera.tel STARTBUD: 150 SEK BIN: 1000 SEK INFO: .tel-domäner kan funka lite som en länkkatalog - Se exempel på användning -> http://sos1.tel/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Inte min hundmat, men en förbannat snygg domän.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fin domän, men kan man använda den på vanligt sätt och sätta egen NS? Eller går det bara att lägga in kontaktuppgifter som visas i toppdomänens egna gränssnitt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag skall erkänna att jag inte följt utvecklingen kring tel-domänen efter att den släpptes, så jag är inte helt up-to-date. Men templaten och namnservrarna tillhandahålls av registret, och man kan inte ändra dem vad jag känner till iaf. Det man kan göra är att lägga till kataloger, länkar, taggar, nummer, beskrivningar, koordinater, osv.
Gällande budgivningen: * Första bud startar en 24-timmars budgivning. (Bud placerade mellan 22:00 och 08:00, räknas som 08:00). * Gratis push om du har/skaffar konto hos dynadot.com. Senast redigerad av Network den 2009-10-07 klockan 16:31 Anledning: förtydligande |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
jag startar budkriget på 150kr då.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
skicka pm med kontaktinfo och hur du vill ha betalningen osv.
jag har dynadot konto ordnat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ett PM kommer lastat
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Tackar för snabb behandling.
pengar skickat och domänet "pullat". en sidnot om dynadot när jag gjorde detta. verkade först att det inte gick. men det var nog mer jag som inte använt dynadot innan. det fanns en tab som hette "change owner". DÄR kunde man pulla domäner om man hade authcode. gratis självklart som du sa ![]() Tack igen för snabb affär. Mvh Dennis |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack, själv
![]() Btw: "pullat" - Det kan bli nya "hostat" ![]() |
|||