FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Morsning!
Är det någon som vet hur man skriver ut sig som medlem? Har skickat frågan flera gånger till moderator = inget svar. Det kan väl inte vara som så att man bara kan bli meldem och sedan inte gå ur? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det webmaster network du vill gå ur? Hur kommer det sig om man får fråga?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är väl bara att skriva i din profil att kontot är inaktivt, och sedan låta det vara?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Alla inlägg uttrycker författarens åsikter och ståndpunkter, och sammanfaller inte nödvändigtvis med ägarna av forumet. När ditt konto skapats kan det inte raderas då emailadressen som användaren senast verifierade är kontaktmetoden till den som WN bedömmer den som ansvarar för inläggen. [ ] - Läs reglerna fullständigt och kryssa i boxen 'Jag godkänner reglerna' ENDAST om du går med på dem. Det skulle tyvärr vara ohållbart om man kunde skriva inlägg och sedan bara radera konto't. Thomas
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Inte lagligt att inte tillåta folk att gå ut. Man har rätt att få sina personuppgifter "utplånade".
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Håller förövrigt med om att det skulle bli ohållbart om man skulle kunna bli medlem och skriva några inlägg sedan gå ur igen... Vad skulle hända med inläggen? Skulle de stå utan avsändare? Skall de också tas bort. Diskussioner skulle ju bli omöjliga att följa senare. Ne, man får stå för sin åsikt annars kan man hålla tyst ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Åsikter är en sak, svensk lag en annan. Det är iaf min åsikt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Citat:
Själva kontouppgifterna borde räknas som en personuppgift. Åsikt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hmmm, man fick igång debatten iallafall....8inklägg och ökar, 434 visningar (050908, 21,04)
Jag tycker nog att man ska kunna droppa sitt konto - dock efter en viss tids inaktivitet eller liknande. Sedan måste jag nog också instämma med Herr Larsson |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|