FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Säg att jag har en sida som omfattar poker, jag har skummat igenom lite här på forumet och sett att det inte är tillåtet att ha utlänska spelföretags banners på sin sida då? Hur stor är risken för att åka dit egentligen, är det någon som har några odds på det
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Tror risken är ganska liten att åka dit expressen och aftonbladet kör ju spelreklam ständigt utan att de händer något med dom.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om det enda som tynger ditt samvete är "risken" över att åka fast tror jag inte att så mycket hindrar dig. IT-snuten har säkert fullt upp med pedofiler och har inte tid med smårufflare med lite spel-annonser.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Risken ökar med diskussionen här. Just nu drivs rättsliga åtgärder mot Aftonbladet och Expressen och det är meningsuppfattning om hur direktiven från EU ska tolkas i Sverige.
Skulle det visa sig att svenska staten får rätt, så lär nog Lotteriinspektione ge sig ut på jakt efter folk och hemsidor som är affiliates åt spelsidor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
...och nu väntar en omgång i Hovrätten, ev HD men definitivt EU-domstolen. Lär ta något år till före detta är helt klart vad som gäller.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Mmm.. De annonserar fortfarande friskt i alla fall..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Tja, 50k för ett år är ju som di säger i amerikat, "a slap on the wrist"..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Upsala Nya Tidning:s chefredaktör och ansvarige utgivare Lars Nilsson friades av Uppsala tingsrätt. Rätten ogillade åtalet mot honom för brott mot lotterilagen. Brottet bedömdes som ringa och därför ogillades åtalet.
http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=1-A...=sectionlinks1 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|