FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har letat efter svaret på detta länge men vet fortfarande inte hur jag skall göra. Skall installera en nya bärbara dator och vill ha alla inställningar för pop3-lådor, mappar, kalender, regler flyttade din min nya dator. Det är en hel del att konfigurera själv, så frågan är hur man får ut all denna information från en dator och sedan lägger till en annan som har Outlook installerad? Någon?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Mappar och kalender kan du väl flytta enkelt genom att välja "importera och exportera" under arkiv?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Ja, det vet jag. Dock är alla andra inställningar lika viktiga och ett himla jobb om man har lite över 10 konton....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tyvärr får du leta efter ett tredjeparts program och just för OUTLOOK så kostar dem en slant. Finns en del..
Men du kanske kan ha nytta av denna sida... Outlook backup tutorial Lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Tack. Har du kanske några exempel på sådana program?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Var sparas alla inställningar då? Kan man inte bara göra en backup på hela office och slänga in det över en nyinstalltion? Eller har dem fått för sig att spara detta utanför applikationsmappen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Det verkar så tror jag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Går det inte att göra det från något annat epot prog?
i sånna fall kan du instalera det så bukar det fråga om du vill flytta över inställningar från Outlook! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Hmm...jag vill flytta detta mellan två datorer, så det skulle inte hjälpa.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Här är några backup program:
http://www.abf-soft.com/outlook-backup.shtml http://www.backsettings.com/backup-outlook.html |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|