FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Säljer denna domän om ngn är intresserad.
Lämna ett bud via min mail tack. ( Kan ej ge statistik eftersom den är relativt nyreggad ) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Har du läst reglerna? Jag får din signatur till rätt så exakt sju rader med text... <!--QuoteBegin--Regler[/i] 4. Angående signaturer så är det inte tillåtet att ha den i form av en länk, det är ok att ha med sin hemsides adress i form av "domän.se" men utan "http://" Signaturen får bestå av max två rader.[/quote] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Oj ber så mycket om ursäkt och ska ändra genast.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
att folk bara orkar bry sig om att det är sju eller två rader, har de inget liv?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nä det är väl mer eller mindre för att hindra att folk ska "spamma" eller göra smygreklam...själv läser jag aldrig signaturerna
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Fortsätter OT på den här tråden...
Riktigt många medlemmar har mer än 2 raders signatur, däribland "bossen" som närmare bestämt har 5 raders signatur. Så, man kanske borde ändra eller helt ta bort signaturregeln som säger att 2 rader är max? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Lite skillnad att ha en signatur som Thomas som bara är utfyllnadsfluff och att maximalt utnyttja din signatur för att marknadsföra sig själv. Dessutom är Thomas just boss här på WN. Starta era egna forum för att kunna göra egna regler och bryta / följa dem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Well tragiskt nog blev mitt inlägg ganska OT.
Men jag slumpar bort domänen ganska billigt om ngn är intresserad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Självklart har Thomas sin fulla rätt att följa eller bryta sina egna regler, men men... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|