FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vad tror ni, tåg och bussar ska ha sprängts?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Pratade just med syrran som var otäckt nära en av händelserna ... Tåg och bussar har sprängts och det är fullständigt kaos. De håller på och rensar hela Londons tunnelbana på folk.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Rapport sänder varje hel och halvtimme för de som är intresserade.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Visst är det grymt, och folk både tror och spekulerar just nu. Själv vill jag ingenting för tillfället... Snackas om Usama osv, men på den nivån ligger snarare ett samband med G8-mötet närmare tror jag. Tunnelbanan är ju en symbol för ett fungerande samhälle i Storbrittanien...
Usama B Laden? Nej, han skulle nog ge sig på statliga verk i första hand.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är skönt att inte jobba inne i stan längre... Trodde min kompis som pendlar in hade försvunnit men han dök upp några timmar försenad, han fick helt enkelt gå till jobbet. Alla samfärdsmedel är suspenderade och trafiken står enligt taxichaffisarna helt stilla. Bussar och tubtåg sprängda tydligen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
*Se där, jag tror tydligen ändå*...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tunnelbanan är väl ett troligt mål för Usamainspirerade grupper. Se på Madrid.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja, ingen vet ännu som sagt.. För att spekulera vidare så står jag fast vid grupper som har kapitalismen som fiende.. OS hamnade i London (beslutades igår?) vilket blir ett kommersiellt jippo. .. Vi hade ju en galning i sverige tuttade på arenor av liknande anledning för några år sedan..
*Jag lägger ner detta innan vi fastnar i nått dumt - Känsligt ämne för tillfället* |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Alltså de fick OS igår detta känns lite för planerat för att vara något anti OS grej.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|