FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vad säger ni om min sida paketpris.se? vad ska jag ändra på?
Hur ska jag gå vidare? Åt vilket håll ska jag bygga.... mer om böcker eller ska jag lägga till dvd filemer och spel? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Varför heter det paketpris.se? Går det få nåt paketpris eller?
Det skadar kanske inte att lägga till dvdfilm men samtidigt tycker jag du ska hålla den nischad och ha hög kvalitet på områdena istället för att försöka täcka in så mycket som möjligt. Lite formatering på "om" texten vore trevligt. http://www.paketpris.se/bok/0764543547 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() ...... sedan var namnet ledigt i både .se .com och .nu Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Stuket på ordet paketpris, känns som 70-tal på något sätt och SJ. Edit: Varför inte lägga till både dvd och spel. Blir väl lite närmare begreppet paketpris då. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
Tack båda, för synpunkterna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Paketpris i 90% av folks öron kommer låta som "köp flera och få ett bättre pris",
annars gillar jag både idén och funktionaliteten! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
(Jag har lagt till en förklaring till namnet på om sidan ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Flytta "Boktoppen" till första sidan, gärna med thumbnails på böckerna, för att få lite liv i sidan. En i stort sett tom sida med en sökruta mitt på är inte ett dugg rolig.
Sökrutan högst upp på sidan, direkt nedanför listas boktoppen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Instämmer i att den primära sidan är något trist, men samtidigt väldigt snabbladdad och smidig - och dessutom är det ganska klart vad sidan går ut på.
Gillar också de små smidiga funktionerna (som att spara och ladda aktuella priser - även om den automatiska borde vara oftare än en gång i månaden, eller?) - gillar dock inte knapparna för spara, skriv ut, länka osv. (fula och tråkiga). Dessutom tycker jag det vore mer hermetiskt om de blåfärgade raderna (tabellfälten), som syns när jag är "inne på en bok", vore lika långa (eller breda) - och att "alternativa" böcker också justeras ut så att högerkanten ligger i fas med fälten ovan det. Hoppas du förstod ![]() EDIT: Stavfel dök upp när jag tryckte på skicka - lustigt... <_< |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag gillar den
![]() Använder du dig av AJAX ? //Jonas |
||