FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nic-Se's ombud har idag fått information om att årsavgiften för se-domäner sänks, vi vanliga dödliga kommer att få information det imorgon på nic-se.se:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jippi
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
Och bort med IIS. |
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
VIP
|
Det var en tillfredställande nyhet - tycker att 200 kr är ett fullt rimligt pris. Däremot blir det nog fler "strödomäner" ju billigare det blir.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Instämmer helt i vad Jacob skrev!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
Jag kan tänka mig betala 40 kr plus moms per domän idag. Varför? 1. Nic.se har världens sämsta hantering utav domänerna, de har knappt ett "admin" system. 2. Hanteringen för oss kunder (dns ompekning m.m.) är ..... behöver jag ens säga? 3. Överlåtelse utav domäner.....krånligt och jobbigt. Som sagt, .nu har bättre system än Sverige. Det är en skam för ett "it-land" som vi är, tydligen. |
||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sverige är inget IT land..... har aldrig varit.. och kommer antagligen heller aldrig bli.
Utan det är mest snack från politiker och stora företagsledare som vill att världen ska se på sverige som ett "IT land" ....... Den STORA frågan är dock.... Vad är det som är så "IT" med Sverige!?! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
VIP
|
Citat:
Jag tror att om se-domänen skulle kosta 40 kr (exkl.) så skulle det bli ännu fler domäner som blir registrerade "bara för att". Många av oss, inkl. mig, skulle nog öka sina inköp av se-domäner. Kort sagt tror jag inte att det är ännu fler registrerade domäner utan innehåll vi behöver. Observera att detta inlägg inte riktat mot någon personligen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
Svara |