FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Enligt säkra källor(Se Källkod på B-one.se) så dumpar numera B-one priserna på SE-domäner till lägre nivå än tidigare "stämda" Loopia. Den rekodlåga nivån på 95 SEK tycks vara den lägsta marknaden sett hitills.
Huruvida den danska lågprisjätten kommer hamna inför svensk domstol återstår att se, allt beroende på vad webbhotellsägarna på det välbesökta webmasterforumet Wn.se kommer besluta sig för. Ännu ett KKV-fall? --- Hoppas ni har överseende med ironin i detta inlägg ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Inte ett fall för KKV skulle jag vilja påstå.
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ahh. missade det !
Nåväl, ironin gör väl sitt vad gäller loopia ivf ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hmm... Undrar om B-One gör vinst, och isåfall hur mkt? Det kan inte vara några stora marginaler där inte...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
B-one säljer domännamn endast vid samtidig beställning av webbkonto. Det finns ett par webbhotell som bjuder på ett domännamn vid beställning, så B-ones pris är inte speciellt speciellt
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Om B-one har rätt att ta 95 kr för .se-domäner för att priserna på domännamn endast gäller vid samtidig beställning av webbhotell så borde ju Loopia ha rätt att ta 99 kr eftersom man använder en egen kontrollpanel, eller är jag helt ute? Någon som förstår tanken iaf?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kan sälja .se för 1kr om ni samtidigt tecknar ett avtal att ge mig 1000kr fför en fin musmatta.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
B-one tjänar rätt bra pengar på snittkunden, mer än några kr per år.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|