FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej! Jag vill starta upp ett forum och undrar om någon kan tänka sig att bidra med MySQL-server eller om det finns någon sida där man kan gratis kan få utrymme? Har ett domän, men då webbhotellet inte stödjer MySQL så... Ja, vore otroligt tacksam
![]() /Leo |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kanske dags att byta webbhotelll då. Tyvärr är det inte optimalt att ge dig tillgång till en mySQL server tror jag. MAn tillåter oftast bara åtkomst åt sin egen mysql internt, så att ha en sida på ditt webbhotellet och mySQL server på något annat hotell är oftast inte så lyckat. Ja, jag kanske har fel.....andra får i så fall rätta mig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Du har säkert rätt, Terabyte. Själv är jag mest insatt i design och MySQL är något jag inte är det minsta insatt i. Det var mest för att kolla om det fanns en sådan möjlighet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag ska se om jag hittar adressen... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu hittade jag den!
www.freesql.org |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Finns som sagt flera riktigt billiga webbhotell MED mysql. Se bara annonserna som dyker upp längst ner på denna sidan.
- Därmed inte sagt att de är bra eller stabila, det vet jag inget om, men det finns iallafall... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
För många år sedan testade jag www.portland.co.uk som erbjuder både gratis webhotell och gratis mysql-konto.
/Peter |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|