FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
..nu kom ett gäng fakturor från nic på mina 3G relaterade domäner.
Jag får en hel del frågor men det har inte blivit några avslut. Vad tror ni, är dom värda att spara på? 3Gnytt 3Gvideo 3Gmusik 3Glive 3Gdata 3Gtjanster 3Gportalen + ett gäng till //Kaj |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
3G är inte mer inne idag är för ett år sedan... Det finns väl delade åsikter om när/om 3G kommer slå genom.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
3Gtjanster,3Gportalen hade jag låtit expirea.. om man ska börja nånstans
![]()
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är inte fråga om 3G kommer att slå igenom, utan när det kommer att slå igenom. Att tro att 3G inte blir stort är ungefär som att för några år sen haft tron att bredband aldrig skulle slå igenom. Precis så är det. 3G kommer att bli stort, dock är jag osäker på om just benämningen "3G" kommer att bli populär. Vill man ligga ännu före sin tid, då ska man satsa på "IMS". IMS kommer att bestå av en mycket stor del av Ericssons intäkter om några år.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
3G måste nog tyvärr byta inriktning för att dra åt sig mycket fler kunder. Nöje som tre-portalen ger är mest en hög skit i min mening. Flatrate till ett bra pris för privatpersoner är en bra start. Företagen går också tillbaka till GSM för det finns ingen större mening för dem att använda ett nät som fortfarande är under utbygnad och endast riktar sig till privatpersoner som tycker om att spendera pengar för att se på BB.
Edit: glömde kommentera domänerna ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
3G kommer aldrig att bli stort. För dyrt, Långsamt, Dåligt utbygt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag ser att det fortfarande råder förvirring kring 3G. Några kommentarer:
3G är inte lika med 3. 3G är bredband för mobilen, det kan inte viftas bort. 3G är på väg att slå igenom och absolut inget kan hindra det. 3G är inte dyrt, fråga operatörerna, de har efterfrågat det för att på sikt kunna sänka sina kostnader. 3G är inte långsamt. 3G är snabbt och kommande faser i 3G kommer att vara ännu snabbare. 3G i Europa och andra delar av världen heter UMTS. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Den här tråden kan vara rolig att plocka fram om något år, kanske blir en ny "Ines Uusman" ...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Om nån e sugen så ska dom här bort:
3Gtele.se 3Glive.se 3Gdata.se 3Gtjanster.se 3Gstart.se 3Gportalen.se 3Gvideo.se Finns även .COM till en del av dom. Förfallodatum på mina fakturor var 2005-06-26, men dom ligger ju dock kvar hos mig ett tag till. Jag betalar inte för kostnaderna vid ägarbyte. Kanske kan va värda en femma styck :P //Kaj |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|