FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tja!
I IE funkar det klockrent, men inte i Opera och FF. Det är width som blir fel, den blir alldelses för bred. Height funkar bra. Se min kod nedan. Js-filen Kod:
function InformationAboutMinutes(language){ window.open("admin/popup/InformationAboutMinutes.php?language="+language, "PASSWORD", "width=500, height=350, scrollbars=yes, top=100, left=300"); } Kod:
<a href="#" class="becomeCustomer" onclick="InformationAboutMinutes('<? echo $_SESSION["language_code"];?>')"> <? echo INFORMATION_ABOUT_MINUTES;?> </a> Vill helst använda mig av javascript, annars vet jag att man kan lösa detta på andra sätt. Blir lite enklare för min del om jag kan behålla javascriptet. /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
"I IE funkar det klockrent, men inte i Opera och FF."
Sluta anpassa dina sidor till IE, utveckla dem i FF och Opera så brukar de se bra i IE sen om du har tur. Du ska följa webbstandarder, inte standarder som Microsoft själva har hittat på. www.w3.org Inte så mycket till hjälp, men hur som helst, du kan inte länka till sidan? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Att dom sen skiter i att anpassa sin webbläsare är o andra sidan en helt annan sak... W3C Members |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nej tyvärr Spindel, sajten är ännu inte officiell och på min kunds vädjan så är det enda jag kan visa upp i dagsläget. Allt annat funkar klockrent i FF och Opera, men det är just denna kod som inte läses korrekt.
Ja ja, jag får försöka lösa detta på något sätt. /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|