FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
http://www.nic-se.se/pdf/antaldomaner.pdf
Är ganska många och en hel del fulingar som t ex wwwaftonbladet.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hoppas man får någon iallafall, har lagt in tre ansökningar varav 2 ligger i toppen. La också in en ansökan på google.se men tog sedan bort den, man vill ju inte riskera att bli stämd på några mille.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har en polare som lagt 20 bokning på google.se
![]() Själv har jag lagt någon på xbox.se men det var ganska sent och ganska många har gjort likadant så det är nog ingen risk att jag får den. Jag fick adressen jag ville ha för några veckor sedan så jag är nöjd ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Administratör
|
Hur kan det vara 32 bokningar på en domän som malmoegnagare.se ? VIll personerna i fråga vara säker på att få den eller...
sedan har vi ju 3g.se, som jag förstod det fick inte ett svenskt domännamn börja med en siffra blev det här ett undantag eller? Jag hade gärna själv registrerat 3g.se.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kul att se att man förmodligen får sina två guldgruvor eftersom det inte är fler som reggat... dock mindre roligt att se att folk reggat minmobil.se som uppenbarligen är en feltolkning av dinmobil.se
![]() Kan knappt bärga mig tills domänerna utdelas ![]() Mvh, Tobias
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
![]() Själv ansökte jag om; webcam.se inrikes.se utrikes.se jordenrunt.se (2 st som ansökt jag och någon) ungdomsresor.se (2 st här med) mail.se (ca 25 ansökningar där har jag) och 2 till men minns inte vilka :[ |
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Men måste man inte ha uppgett olika organisationsnummer/personnummer för varje ansökning för att de ska hantera det som olika ansökningar?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|