FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har använt looopia ett tag nu och är helnöjd.
Desvärre är de inte så flexibla. Jag skulle behöva bra mycket mer utrymme än vad de erbjuder och frågan är nu vart jag ska vända mig. 1kr per MB är verkligen inte acceptabelt. Jag antar att det är dags hyra in sig på en egen server. Vilket företag är mest prisvärt på detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tycker du skall ta ett kik på webcows servrar.
Länk |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Är det ett krav att det skall hostas i Sverige?
Thomas
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Webcows är ju inte direkt kända för driftsäkerhet, så om det är viktigt skulle jag kika på colocation hos bahnhof, ip-only, port80, dcs, song, telenor eller liknande.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
http://www.aleborg.se/default.aspx?id=0.2.1.1&aid=6
Kan väl vara något? Beror ju iofs på hur mycket bandbredd du förbrukar... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har en server stående hos Glesys och jag kan verkligen rekommendera dom. Bra priser och suverän service. Tror att dom kör en kampanj nu där du slipper startavgift/bindningstid på colocation.
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|