FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är det någon som fått nån utbetalning till sitt bankkonto än? Normalt sett brukar en check skickas ut runt den 22:a i månaden men denna månad har inget skickats och likaså har nån direktutbetalning inte gjorts.
EDIT: Rubrik: AdSENSE så klart! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
nepp, vi får väl vänta o se.. önskar att de inte var så himla sega!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vi alla väntar fortfarande :) bör komma denna veckan iallafall.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Igår fick jag iallafall upp "Payment in progress" när jag loggade in på mitt Adsense konto... Bör väl ta ett par dagar innan det syns på ens konto.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu tror jag minsann Adsense pengarna kommit in på kontot (Handelsbanken)... Nice!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har fått in mina pengar på kontot också. Jag använder Föreningssparbanken.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har fått in mina med och jag använder Nordea
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Denna förändring måste rimligen innebära att Skatteverket nu rimligen måste ha enklare att spåra AdSense-inkomster?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Administratör
|
Hur många löser in checkarna på annat vis än att gå till banken och får pengarna på annat sätt än insatta på kontot?
Finns fortfarande precis samma möjlighet att fuska och samma risk att åka dit på det, som jag kan se det.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
Det finns samma möjlighet att fuska, men om skatteverket börjar snoka tror jag att dom har lättare att spåra banköverföringar in på kontot som troligen kommer heta "google" eller nått liknande än en check-inbetalning som kan vara i stort sett vad som helst. eller?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|