FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
God Morgon Kamrater!
I natt la jag upp en ny version av pitbull.se, eftersom jag inte har så bra "designsinne" som jag önskar att jag hade så tar jag gärna emot friska åsikter från er. Så... spring gärna in på www.pitbull.se om ni har det tråkigt på jobbet och tala sedan om för mig hur ni upplevde sidan. Jag har i alla fall försökt att fokusera på användarvänlighet... Ave Saltum! /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Äh, inte är det något fel på designen i den där. Jag tycker att menyn funkar skitbra.
Däremot så stör jag mig på att logon tiltar några pixlar hit och dit när man byter sida. Och bilderna på framsidan lämnar en del att önska. Ett tips är att köpa en bild, så känns sidan genast väldigt mycket mer seriös, och att inte ha någon skugga bakom den. Köpa några bilder från iStockPhoto, de är nästan de ända som har bra bilder som kostar multum; http://www.istockphoto.com/file_sear...ll&filetypeID= |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för din feedback och tips Bejjan!
Det är en helt ny layout som jag inte har använt förut så jag famlar lite i mörkret med designen. Ska jobba på detta med bilderna den närmaste tiden. Däremot hängde jag inte med riktigt i detta med logon som rör på sig, har nu provat i både FF och ME i olika upplösningar, hos mig ligger loggan och allt annat blixtstilla. (förutom navigeringen då som ska röra sig vid a:hover). Vilken webbläsare använder du? Tjingeling! /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Angående logon; Den flyttade på sig några pixlar (till vänster eller höger) i samband med att man bytte från sida till sida. Men glöm att jag sa det, för nu verkar den fungera utan problem! Jag kör för övrigt FF 1.0.3 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Ursäkta att jag framstår som så förvirrad, men när jag kör FF maximerat i 1600x1200 och byter från "Startsidan" till "Information" (det gäller några andra sidbyten också) så flyttar sig logon 1 pixel upp och en pixel till vänster. Kanske inte så big deal, tänkte bara att du skulle veta.
Skönt att veta att jag inte inbillade mig det iaf! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det måste jag titta på och försöka lösa. Ett jättetack till dig för att du tog dig tid och för infon!
Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Saker och ting börjar falla på plats nu. Skulle uppskatta lite fler omdömen av de som inte redan är pitbullfrälsta.
![]() Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|