FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Igår strax innan lunch fick jag samtal från en handfull av våra kunder som hade blivit uppringt
av ett företag som ville sälja domäner....(Till överpris förstås) allt från 1400 - 3000 för en domän. Först kopplade jag inte hur domänföretaget hade fått kontaktinfo samtidigt till dessa kunder men sedan förstod jag att säljarna på "domänföretaget" satt och ringde upp våra kunder vi har som referenser på hemsidan... Som tur är brukar vi alltid ha lite prata lite Säkerhet etc med våra kunder och har sagt till dom att ringer nån och vill sälja på er domäner, dyra webhotell, etc skal dom höra av sig till oss vilket faktiskt fungerade denna gång ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Alla borde informera sina kunder om sånt i förväg...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
I och med detta så kommer vi förbättra informationen om just sånt här till våra kunder och de som inte gjort det redan bör kanske fundera på att göra det.
En del kanske tycker det känns onödigt..."Varför ska jag göra det?" Svaret är att annars löper man stor risk att en kund går på ett erbjudande från Bluff o Båg AB och har inte pengar att lägga på det du skulle erbjuda som lär vara bättre. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Fick ett brev från ett företag i USA som ville ha 2000 dollar för att regga min domain i ett år till. Ja skrev inte tillbaka. Hur mycket kostar det att sända ett brev från USA? De måste göra massor med pengar
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|