FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det verkar som det börjar tuffa tider för aftonbladet va gäller blocket. Idag sattes det in ca 160 annoser mot ca 3000 va det brukade vara innan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Driftproblem tror jag, man tappar inte den ställningen dom har så fort. Om dom vore offline 1 månad tror jag dom skulle ha 50% av trafiken när dom tänder upp igen.
Thomas
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
OT: Inte testa med tv.nu? ;) Hur många besökare du har om du ligger nere en vecka... Tror säkert du kommer ha minst 50%... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Jag hade kraftiga driftproblem förra sommaren, det var förmodligen några som hade tv.nu som startsida som bytte gissar jag på. Det hade jag gjort om jag vore dom. Det viktigaste är att ha full kapacitet när skolorna startar och nollorna skall lära av 2 ![]() Mot telia är tv.nu snabbare än någonsin nu, så det är inte värt att testa nåt hehe. Thomas
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Ja, den är riktigt snabb nu, men du hade den ner för några dagar sen ett tag :)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Var det servern eller var det tablåerna som inte funkade, när var det? Thomas
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
det var i torsdags eller fredags, jag försökte komma åt den några ggr men lyckades inte, samma för de jag frågade vid den tidpunkten, men det var säkert bara nåt tillfälligt, nu funkar den kanon :)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Administratör
|
Vet att det var lite strul på morgonen den 20 mars, fick några mail om det.
Så här såg inkorgen ut. Thomas
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Då kanske det var då :) Sånt är lite jobigt eller hur :) Som om det vore ditt fel :)
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|