FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej, har försökt att komma in på blocket . se under kvällen men utan resultat.. någon som vet vad som sker och när sidan kommer upp igen? Satte nämligen in bilen där och lite nyfiken ifall vi får 1 extra annonsdag eller inte :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kommer inte heller in på blocket så nåt strul är det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Funkade tidigare idag (lunchtid), men verkar vara ju vara rätt nere nu, igår betedde den sig typ som om en av deras servrar var nere och fungerade ca varannan laddning.
vet inte om denna länk till idg (handlar eg. om i onsdags) har med detta att göra men ändå: http://www.idg.se/ArticlePages/20050...532_CS.dbp.asp |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
edit: http://www.raderna.se/om-blocket-hacket.php edit2: yez 100 inlägg nu funkar länkarna :lol: edit3: Bild på blocket precis vid hackningen.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Va trist, jag trodde det äntligen va dags för en ny version av blocket och att det var därför servrarna betedde sig skumt.....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
tror ni att raderna vart så dumma och stod bakom bedägeriet? Varför skulle nån annan göra det?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tror att denna veckan är början på blockets fall. Först hacket och du denna serverkrasch. Jag vet inte om det finns nått samband men hur som helst kommer folk upptäcka att dels att det FINNS andra sidor och dels att dom är bättre och billigare.
Eniro's köp&sälj ökar hela tiden, raderna har fått in mycket denna vecka och även andra gratistjänster har fått in mer annonser. Jag misstänker att blocket kommer köra gratis ett tag nu som kompensation och för att försöka reparera skadan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Dublade mina besökare igår, inte så kontigt om blocket var nere.
Blocket är uppe nu men man kan inte sätta in annonser där! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|