FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Har ni märkt att ni tenderar att hamna längre ner på Goggles med era viktigaste sökord? Själv så har jag fallit några placeringar, inte många men 5 plaster. Men fem platser är iaf fem platser som är inte är så positivt vilket jag retar mig på lite..... I min bransch där konkurensen är stenhård kan det vara avgörande. Har försökt klura ut vad som är den bidragande faktorn till detta. Kanske är det jag som varit dålig på att underhålla min sajt, kanske andra som är bättre på seo än mig..... Eller är det Google som har börjat att ändra i sin algoritmer? Min fråga blir då: Har ni andra märkt av detta att ni får sämre placeringar på era sajter? I så fall så vore jag tacksam om ni ville dela med er av era erfarenheter till mig, vad man ska ändra på o s v. Vill ni inte svara öppet så går det bra med ett Pm också. Soliga hälsningar från Östkusten! /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Alla kan ju inte sjunka samtidigt. Om det är så borde du kanske fundera på att bygga dina sidor på ett annat sätt. Det som funkade förra veckan och igår ger inte alls garanterat höga placeringar idag och imorgon.
Studera hur dina konkurrenters sidor ser ut och hur de arbetar, det kan säkert ge ledtrådar. Bifogar en liten bild över det något "orelevanta" nyckelordet solresor till en av mina webbplatser. Det är som du kan se både upp och ner utan att jag eg ändrar något. Dock har jag nu den senaste tiden fått ett par fina inlänkar från ett par riktigt seriösa sidor vilket kan ha bidragit till det sista lilla glädjeskuttet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ja på senaste tiden har det gått käpprätt åt helskotta..I och för sig är mina sidor inte så bra optimerade heller.. Får se om jag orkar fixa det..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad tror du det beror på då?
själv är det kanske inte lika illa för mig som det är för dig. Men, man undrar ju lite iaf..... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|