FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Alltså, jag vet att den här är gammal, men jag snubblade över den igen idag och måste bara få veta: Är det på riktigt eller en bluff!? Man vill ju gärna att det ska vara sant, men det är svårt att tro...
users.pandora.be/zob/ För den som till äventyrs inte har sett den så ska det föreställa deltagare ur programmet Idol som uppträder på stadion i Holland. Skruva upp ljudet och ha tålamod tills de går ut och sjunger - det är fullkomligt sanslöst dåligt. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Säker på att det där är idol 2004? Ser ut som ett program som handlar om komedi istället
![]() AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHHAHAHHAHA 3 PERSONEN FRÅN VÄNSTER (VIT TRÖJA) JAG DÖR AV SKRATT, HAHAHHAHAHA |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ja du man får ju hoppas att den är falsk, man känner ju sig pinsam av att bara se hur folket skrattar åt dom.
Jag säger som Haghjoo, 3 personen från vänster HAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAHA Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Förmodligen är detta en sid-grej dom har gjort som en "kul grej" i programmet.. Kolla på idols.nl så ser ni att det inte är dom "ordinarie" deltagarna.
edit: 3:e fr. vänster, vit tröja... är han for real ? .. Snälla.. och så skön röst, han längst till höger..! Tjejen 2:a från vänster, aldrig hört någon så tondöv! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Så sjukt grymma! Det är sånt här som gör livet lite roligare
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
såg den här videon nån gång i februari 2004 så det är nog inte idol 2004 men något är det, helt klart :)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Synd att det inte verkar vara på riktigt, men vadå, kul är det i alla fall! Ha ha. Jag har sett den flera gånger nu och skrattar ändå så jag nästan ramlar ur stolen. Hur har de hittat såna typer? Publiken är också kul. Om det är "fusk" är det i alla fall bra gjort!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Underbart, kan bara hålla med om att trean från vänster är "lite speciell"
Eftersom vi ändå pratar gamla godingar så kan jag bidra med ett par underbara här. Gamla för många men säkert nya för vissa, väl värda att kolla in. Spela med bollarna Spela på Tutan Sand Art // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Mina favo filmer just nu:
1. http://www.jokaroo.com/ecards/funnymovies/...inibeyonce.html - kolla noga hon gör allt rätt 2. http://www.big-boys.com/articles/bigstrength.html - så jvla tufft |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |