FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Med tanke på de problem som fortfarande finns och den dåliga feedback som man får från företaget, så tycker jag gott vi kan få ha en möjlighet här att ta upp våra problem. Någon annan kund kanske vet något, eller så kanske företaget kan vilja förklara sig på det ställe kritiken förekommer.
Om ett enstaka inlägg bara är upprepning, ta då bort det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Självklart kan man få lämna sin åsikt om hur det fungerar eller inte fungerar, men inte samma sak om och om och om igen på sex (6) sidor i en tråd. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Håller med Aikon. Är även jag kund hos SD och tycker man ska kunna diskuttera problem och informera säkrskilt med tanke på att SD inte klarar av det själva. Jag tycker inte det är mer upprepningar i SD-tråden än någon annan tråd på WN. Det som upprepas mest är antalet gånger som SD's servrar som går upp&ner.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Anledningen till att det låstes var inte för att ni diskuterade, utan för att samma saker återkom hela tiden, t.ex. "nu är det nere igen" av 4-5 personer, nästan ingen tog upp saklig kritik eller brister om SD.
Tror ingen på WN är intresserad av att läsa om "när eller om" ett webbhotel dom inte använder och troligen inte kommer använda är nere eller inte. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Självklart är det viktigt...
Därför har jag tagit upp detta i admin-forumet om en utökad och förbättrad webbhotellguide så får vi se om vi kommer till en bättre och mer organisatorisk lösning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag måste hålla med om att tråden om Scorpion Data (Scorpionshops) behövs för den har mer eller mindre blivit en officielltråd där SD diskuteras. Jag anser att det är bättre att koncentrera allt prat om SD i den tråden än att nya trådar skapas varje gång deras servrar går ner. Jag har själv gått till den tråden i första hand för att kolla läget eftersom som alla vet är inte supporten på SD som den borde vara...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Lås upp den!!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
Får jag ha en tråd för mitt webhotell då också? Jag kan skriva om när det är uppe istället. Som ett officellt fan-forum för mig själv.
Allvarligt talat, Decibel har rätt pojkar. Ring scorpion eller nåt och be dom dra åt helvete. Ge era pengar till nån annan är annars ett sätt som brukar funka bra. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|