FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag skrev upp mig för beta funktionen att få pengarna insatta på mitt FSB konto... men nu fick jag en check på 117 dollar i lådan i alla fall!
Visst, pengarna är ju trevliga, förutom att det kostar så mycket att lösa in. Finns det någon på forumet som fått betalt på sitt bankkonto? Jag var nere på banken och kollade och tjejen i kassan pratade om en Swift-kod som för FöreningsdSparbankens del är SWEDSESS. Jag har inte sett något om det någonstanns... Har jag missat det? Det finns ju rätt mycket information att plöja och mig veterligen har jag kollat igenom allt... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Ingen kan ännu ha fått någon betalning via elektronsk överföring, alltså. /Bengt
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
URL: http://www.fsb.se/sst/inf/out/infOutWww/0,...0,,4280,00.html Klart och tydligt: Swiftadress: SWEDSESS Krävs mycket för att hitta :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jonas!
Jag uttrycker mig dumt! Jag menar, när jag loggar in på mitt adsense-konto och ska skriva in den koden, var gör jag det på Googles hemsida? *** Bengt! Utbetalning som utbetalning...! Det spelar väl ingen roll...? Jag trodde att man bytte utbetalningssätt. Alltså, om jag är skyldig dig pengar och vi kommer överens om att jag ska ge dom till dig i handen. Sen ändrar du dig och vill ha dom på ditt konto och jag tycker att det är helt okej... Nåja, det är som det är och jag fattar inte varför det är som det är men det är kanske inte meningen heller! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Du ska inte ange annat än Sverige, clearingnummer och kontonummer. Det står att läsa om du tittar igen.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack. Jag missade att det var från mars.
Då har jag alltså fått min första och sista check från Google? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej!
Tack för din fråga. Om du ändrar din betalningsinformation efter den 15:e kan vi inte garantera att din kommer att verkställas för föregående månads inkomster, vilket troligtvis är anledningen till att du mottagit din betalning via check. Om du vill fylla i uppgifter på skärmen för elektronisk överföring (BETA) krävs särskild information om ditt bankkonto, inklusive ditt kontonummer och, beroende på betalningsadress, eventuellt även clearingnummer eller annan identifierbar information. Vi rekommenderar att du kontaktar banken för att få denna information. Vad gäller Swift-koder behövs ingen sådan, då pengarna överförs från ett konto inom Sverige. Tack för din förståelse. Du kan skicka e-post till oss på [email protected] om du har ytterligare frågor. Med vänliga hälsningar Google AdSense-teamet |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|